HJÄLPTJÄNSTER
Strömstad kommun
Socialförvaltningen
452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00
Öppetider
Måndag-fredag
Klockan 8.00-16.30.
Ställ en fråga
Lämna en synpunkt
Felanmälan
Ställ en fråga
Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen. Vi ser till att du får svar. Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till sn@stromstad.se eller ring växeln 0526-190 00.
Lämna en synpunkt
Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.
*Vi återkommer till dig inom fyra arbetsdagar och meddelar att vi tagit emot din synpunkt. Efter ytterligare tio arbetsdagar meddelar vi vad vi tänker göra åt saken. För dig som valt att få svar via vanligt brev kan det ta ytterligare någon dag.
felanmälan
Om du inte kan laga din egen mat kan du få varm mat levererad i matlådor hem till dig alla dagar i veckan.
Maten lagas i ett av tillagningsköken i centrala Strömstad och levereras av personal vid kommunens Arbetslivsenhet. Om du inte själv kan öppna din dörr så levereras maten av omvårdnadspersonalen i hemtjänsten.
Vill du läsa mer om den mat kommunen lagar och serverar, ta del av matsedeln på länken här.
Du ansöker om matdistribution hos våra biståndshandläggare. Se kontaktuppgifter till höger.
Kostnaden framgår av vår taxa för insatser inom vård och omsorg. Se sidan om avgifter i menyn till vänster.
Kommuncenter
0526-190 00
kommuncenter@stromstad.se
Chef för städ/måltid
Från och med 13 juni:
Malin Westling
Förvaltningschef
Helene Evensen
0526-191 27
helene.evensen@stromstad.se
Strömstads Kommun
452 80 Strömstad
Kommuncenter 0526-190 00
Öppettider
Måndag- fredag
08.00-12.00 och 13.00-16.30