Kontakta OSS

KONTAKT

Strömstad kommun
Norra Bergsgatan 23
452 80 Strömstad
kommun@stromstad.se
0526-190 00

Öppetider

Måndag-fredag 8.00 – 12.00 13.00 – 16.30

Ställ en fråga

Lämna en synpunkt

Felanmälan

Ställ en fråga

Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen.
Vi ser till att du får svar.
Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till kommun@stromstad.se eller ring oss på 0526-190 00.






Lämna en synpunkt

Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.

*Vi återkommer till dig inom fyra arbetsdagar och meddelar att vi tagit emot din synpunkt. Efter ytterligare tio arbetsdagar meddelar vi vad vi tänker göra åt saken. För dig som valt att få svar via vanligt brev kan det ta ytterligare någon dag.

Välj vilken typ av synpunkt du vill lämna * (obligatorisk)
Välj vilken typ av synpunkt du vill lämna









E-faktura och autogiro

E-faktura

  • Anmäl e-faktura via din internetbank. Sök Strömstads kommun.
  • Det krävs svenskt bankkonto och ett svenskt personnummer för e-faktura.

Autogiro

  • Fakturabeloppet dras automatiskt från ditt bankkonto på förfallodagen.
  • Anmäl autogiro via din internetbank, sök Strömstads kommun.
  • Autogiro kan endast dras från en svensk bank.
  • Du avbryter autogiro via din internetbank.
  • Avisering i form av pappersfaktura skickas för att kunden ska ha möjligheten att kontrollera fakturan och beloppet. Önskar du inte avisering är alternativet att ansöka om e-faktura.

Tipsa EN VÄN

SENAST UPPDATERAD: , Maria Alfredsson

SIDANSVARIG: Natalia Larsson