Strömstad kommun
Socialförvaltningen
452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00
Öppetider
Måndag-fredag
Klockan 8.00-16.30.
Ställ en fråga
Lämna en synpunkt
Felanmälan
Ställ en fråga
Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen. Vi ser till att du får svar. Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till sn@stromstad.se eller ring växeln 0526-190 00.
Lämna en synpunkt
Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.
*Vi återkommer till dig inom fyra arbetsdagar och meddelar att vi tagit emot din synpunkt. Efter ytterligare tio arbetsdagar meddelar vi vad vi tänker göra åt saken. För dig som valt att få svar via vanligt brev kan det ta ytterligare någon dag.
felanmälan
Många familjer behöver någon gång stöd och hjälp till förändring. Vi kan hjälpa till att hitta lösningar via rådgivande samtal, vi kan även bistå i familjerättsliga frågor när det gäller boende, vårdnad och umgänge vid separation.
Du kan få rådgivning och upplysningar per telefon eller vid tidsbeställda besök. Vi kan också bistå vid utredningar och avtal om vårdnad, boende, umgänge och adoptionsfrågor.
Familjecentralen är en resurs för alla föräldrar och familjer. Läs mer om vad vi gör på fliken till vänster. Behöver du uttalat stöd i din relation kan du vända dig till familjerådgivningen.
Strömstads kommun Tel. 0526-190 00 växel
Individ- och familjeomsorg telefon 0526-192 77 (växel, kl. 9-12, 13-16)
Fax: 0526-193 39
Besöksadress: Surbrunnsgatan 13
Enhetschef:
Ulrika Reinholdsson
Tel. 0526-191 81
ulrika.reinholdsson@stromstad.se
Strömstads Kommun
452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00
Öppettider
Måndag- fredag
08.00-12.00 och 13.00-16.30
Sidor för intern inloggning