Kvalitet och jämförelser inom omvårdnad
Det ska vara tryggt att vända sig till kommunens omvårdnadsverksamhet för den som behöver hjälp. Ett kontinuerligt förbättringsarbete och tydliga rutiner för uppföljning är viktigt för bibehållen kvalitet.
Vårt löpande arbete för god kvalitet och utveckling består av flera steg där resultat från brukarundersökningar, öppna jämförelser och nyckeltal är viktiga delar. Via särskilda kvalitetsgarantier definierar vi vad du kan förvänta dig av en insats som du blir beviljad. Vi välkomnar också synpunkter och förslag från både medarbetare och allmänhet.
Välkommen att lämna synpunkter och förslag!
Det är viktigt för oss att ta del av dina synpunkter! Om du vill framföra klagomål, beröm eller komma med förslag på förbättringar kan du lämna dem här.
Vill du istället lämna din synpunkt på en blankett?, kontakta Kommuncenter - 0526-190 00.
Tipsa EN VÄN
SENAST UPPDATERAD: , Maria Kvarnbäck
SIDANSVARIG: William Lindahl