HJÄLPTJÄNSTER

MENY

LYSSNA

Kontakta OSS

KONTAKT

Strömstad kommun
Norra Bergsgatan 23
452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00

Öppetider

måndag-fredag
Kl 8.00-16:30

Ställ en fråga

Lämna en synpunkt

Felanmälan

Ställ en fråga

Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen.
Vi ser till att du får svar.
Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till kommuncenter@stromstad.se eller ring oss på 0526-190 00.






Lämna en synpunkt

Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.

Välj vilken typ av synpunkt du vill lämna * (obligatorisk)









KVALITET OCH JÄMFÖRELSER INOM SOCIALTJÄNSTEN

Inom socialtjänsten arbetar vi systematiskt med att utveckla kvaliteten. Kvalitetsarbetet ska säkerställa att socialtjänsten bedriver ett kontinuerligt förbättringsarbete och utvecklar tjänster av god kvalitet.

Genom kvalitetsgarantier definierar vi vad du kan förvänta dig av en insats.

Inom socialtjänsten finns det flera resultat som presenteras för att man skall kunna följa kvaliteten. Resultat från brukarundersökningar, öppna jämförelser och nyckeltal analyseras för att vi skall kunna identifiera utvecklingsområden att arbeta vidare med.

I vårt kvalitetsarbete är det viktigt för oss att få veta dina synpunkter. Om du vill framföra klagomål, beröm eller komma med förslag på förbättringar kan du använda blanketten " Synpunkter och klagomål (Ris och Ros) eller gå in på Strömstad kommuns hemsida ”stromstad.se” under rubrik synpunkter och dialog.

 

Hittar du vad du letar efter?

Tipsa EN VÄN

My Page

SENAST UPPDATERAD: 2020-03-09, Lena Beltramin

SIDANSVARIG: William Lindahl