HJÄLPTJÄNSTER

MENY

LYSSNA

Kontakta OSS

KONTAKT

Strömstad kommun
Norra Bergsgatan 23
452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00

Öppetider

måndag-fredag
Kl 8.00-16:30

Ställ en fråga

Lämna en synpunkt

Felanmälan

Ställ en fråga

Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen.
Vi ser till att du får svar.
Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till kommuncenter@stromstad.se eller ring oss på 0526-190 00.






Lämna en synpunkt

Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.

Välj vilken typ av synpunkt du vill lämna * (obligatorisk)









Bättre service och tillgänglighet!

Strömstads kommun klättrar uppåt i nya mätning om service och vägledning.

Under hösten deltog personalen i kommuncenter i Sveriges kommuner och landstings servicemätning.

Mätningen Kommunens kvalitet i korthet (KKiK) genomförs årligen och ser till hur en kundtjänst jobbar med service och vägledning.

Personalen får oannonserade samtal och e-post att besvara inom olika områden och med olika fokus. Till exempel tittar SKL på tillgänglighet, intresse och engagemang samt kvalitet på svar. Allt detta sammanställs till ett helhetsintryck där Strömstads kommun i år klättrar från plats 60 till 25 av totalt 150 kommuner.


Läs mer om KKiK härlänk till annan webbplats

Hittar du vad du letar efter?

Tipsa EN VÄN

My Page

SENAST UPPDATERAD: 2018-12-11, Robin Lantz

SIDANSVARIG: