Kontakta OSS
Synpunkter och klagomål
Synpunkter, frågor och klagomål från privatpersoner, föreningar, företag och organisationer är viktiga för kommunens verksamhetsutveckling.
För att kunna förbättra verksamheten är det viktigt att samla in och hantera synpunkter oavsett om dessa är klagomål, synpunkter förslag eller beröm.
Strömstads kommun ska
- bemöta synpunkter eller klagomål med respekt och öppenhet,
- garantera snabb behandling och svar till dem som lämnar synpunkter eller klagomål på verksamheter,
- registrera, utvärdera och
- analysera inkomna synpunkter eller klagomål, samt de åtgärder och den kvalitetsförbättring som dessa har bidragit till.
Kontakt
Kommunikationschef
Maria Kvarnbäck
0526-191 84
maria.kvarnback@stromstad.se

Tipsa EN VÄN
SENAST UPPDATERAD: , Maria Alfredsson
SIDANSVARIG: Maria Kvarnbäck