Startsida - Klicka här för att ladda en ny bild från Strömstad och ta dig till startsidan
Hitta:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z  Å  Ä  Ö 
Navigering
  
Avlopp
Navigering
  
Barn- och utbildning
Navigering
  
Biblioteket
Navigering
  
Detta arbetar kommunen med
Navigering
  
Kommunfullmäktige
Navigering
  
Kontakta kommunen
Navigering
  
Kultur och fritid
Navigering
  
Sjukvård
Navigering
  
Vatten
Navigering
  
Vård och omsorg

Lättläst om Strömstad

På dessa sidor hittar du lättläst
information om Strömstads kommun.

Du klickar på orden till vänster om du
vill läsa mer om kommunen.
Strömstads kommun har hand om barnomsorg,
skolor och vård till de äldre.
Kommunen sköter gator och parker.
I kommunen bor 11 600 personer.

Tyck till om oss
Vi vill veta vad du tycker om våra lättlästa sidor.
Fyll i här under vad som är bra och vad är dåligt?




Vill du att vi kontaktar dig? *
Multiple selection


Vi behöver dina uppgifter om du vill bli kontaktad. Fyll i dem här nedan.




Externa länkar
Kontaktinformation

Tel 0526-190 00, fax 0526-191 10
kommun@stromstad.se
Om webbplatsen  Nyhetsbrev
Informationsansvarig: Jan Palmblad
Sidansvarig: Marita Lindhav
Uppdaterad: 2008-12-10
Strömstads kommun startsida
Strömstads kommun, 452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00, fax 0526-191 10, e-post: kommun@stromstad.se