HJÄLPTJÄNSTER

MENY

LYSSNA

Kontakta OSS

KONTAKT

Strömstad kommun
Norra Bergsgatan 23
452 80 Strömstad
Växel 0526-190 00

Öppetider

måndag-fredag
Kl 8.00-16:30

Ställ en fråga

Lämna en synpunkt

Felanmälan

Ställ en fråga

Du är välkommen med alla sorters frågor om kommunen och den kommunala servicen.
Vi ser till att du får svar.
Om du tycker att svaret dröjer, hör av dig till kommun@stromstad.se eller ring oss på 0526-190 00.






Lämna en synpunkt

Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål, men också ge oss beröm. Din synpunkt registreras i kommunens diarium. Den blir då offentlig och kan läsas av alla.

Välj vilken typ av synpunkt du vill lämna *
Multiple selection









Kommunens kvalitet i korthet

Undersökningen "Kommunens kvalitet i korthet (KKiK)" mäter kommuners kvalitet och jämför kommuner med varandra inom ett antal områden.

Det är Sveriges Kommuner och Landsting (SKL) som genomför KKiK. Det är en sammanställning av drygt 40 olika mått som mäter kommunens resultat inom fem områden. Syftet med jämförelserna är att få ett underlag för verksamhets- och kvalitetsutvecklingen i kommunen. Resultatet kan även användas i dialogen med invånarna.

Områden som mäts

Mätning sker avseende: 

  • kommunens tillgänglighet
  • trygghetsaspekter i kommunen
  • medborgarens delaktighet och kommunens information
  • kommunens effektivitet
  • kommunen som samhällsutvecklare

Strömstads resultat

För att ge en snabb överblick över hur Strömstad står sig jämfört med andra kommuner har vi delat upp resultaten i tre grupper där grönt innebär att Strömstad är bland de bästa kommunerna och rött innebär att Strömstad är bland de sämsta kommunerna.

För dig som vill veta mer om KKiK, se SKL:s webbplats.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

extern länk

Sveriges kommuner och landsting

Hittar du vad du letar efter?

Tipsa EN VÄN

My Page

SENAST UPPDATERAD: 2017-03-07, Helene Evensen

SIDANSVARIG: Maria Kvarnbäck